TAK SANGKA! SELAIN NEELOFA, 5 ARTIS WANITA INI GALAS JAWATAN CEO

Tidak dapat dinafikan, dunia selebriti menawarkan pendapatan yang sangat tinggi. Walaubagaimanapun, tidak tidak ramai dikalangan selebriti yang memilih melebarkan sayap di dunia perniagan komersial untuk menambahkan kekayaan mereka. Ada yang menjalankan perniagaan sendiri, ataupun memegang jawatan penting di sebuah perniagaan. Berikut pilihan Hangat.com untuk 5 di antara selebriti dengan jawatan penting atau gelaran CEO di sebuah syarikat:
1. Neelofa
Follow
Being showed around the UN HQ and meeting other delegates! ✨
Neelofa atau Noor Neelofa Mohd Noor, 28, pengasas dan pengarah NH Prima International Sdn Bhd, tersenarai di bawah kategori Runcit dan E-dagang. Menurut hasil pencarian google dari Hangat.com, Neelofa telah menerima banyak anugerah global yang ramai rakyat Malaysia tidak tahu. Untuk pengetahuan,  beliau menjalankan beberapa perniagaan termasuk jenama pakaian wanita Muslimah, “Naelofar Hijab”.
2. Amber Chia
Follow
Love from #kk to all my #voovlive friends . ❤️ . I will be back on #VOOVMY tonight 10th August 10pm to chat with you. 😉 . Pls join me & download VOOV at http://bit.ly/2jl8Fhp & follow my ID 600814880 Amber Chia. 🤗 . #shareyourlive#liveonvoov@voovmalaysia#amberchiaAUGUST 10Instagram Mungkin jika disebut Chia Lee Peng, pasti ramai tidak mengenalinya, malah tertanya-tanya siapakah gerangan individu itu. Beliau merupakan Supermodel cantik dan seksi. Amber Chia telah menubuhkan akademi peragaan dan solekan iaitu Amber Chia Academy. Selain itu, dia yang mempunyai agensi model iaitu Runway Productions juga bergelar jurulatih catwalk kepada beberapa supermodel Ford seperti Kelly Jagan.
3. Datuk Rafiena Ezanee Ramli
Pada usia 32 tahun, pelakon Datuk Rafiena Ezanee Ramli sudah memiliki kemewahan dan kedudukan yang diimpikan. Hangat.com kagum dengan pencapaiannya beliau sehingga ke tahap ini. Beliau merupakan CEO dalam syarikat produksi sendiri, Dark Wave Pictures Sdn. Bhd.
data-ad-client=”pub-3090484335069163″ data-ad-slot=”2267448932″ data-adsbygoogle-status=””done<br”> Rafiena yang pernah bekerja sebagai pramugari ketika berusia 18 tahun telah menerbitkan beberapa buahy drama seperti Hijrah Catrina, Dendam Seorang Isteri, Di Garisan Takdir dan Lepaskan Aku Pergi sebelum M.A.I.D, Jodoh Sebelah Pintu, Racun Menantu, Kubur Berdarah dan Tanggang Ayu.
4. Datuk Siti Nurhaliza
ctdk VerifiedFollow31.3k likes420 comments Selfie with #vivoMalaysiaAUGUST 10Instagram Dengan kejayaanya dalam bidang muzik, Siti menempatkan dirinya dalam bidang perniagaan. Beliau menubuhkan syarikatnya, Siti Nurhaliza Productions (M) Sdn. Bhd. — dengan aktivitinya yang melibatkan bidang hiburan secara amnya. Dari sumber yang Hangat.com temui, beliau sebenarnya CEO pada empat anak syarikatnya yang terdiri daripada Siti Nurhaliza Collections (koleksi cenderamata), Siti Nurhaliza Marketing (pemasaran), SN Mobile Digital (telekomunikasi mudah alih) dan Siti Sound (audio dan bunyi). Beliau juga merupakan presiden bagi syarikat rangkaian kosmetik miliknya, SimplySiti Sdn. Bhd.
5. Rozita Che Wan
rozitachewan1Follow7,215 likes80 comments Jadilah manusia yang terlalu sibuk memperbaiki laman rumput rumah sendiri sehingga tak dak masa nak siasat laman rumput rumah orang lain hijau ke tidak…. #deep#09august2017 . . 📷 @eddy_aidilAUGUST 9Instagram Rozita Che Wan atau lebih mesra dengan panggilan sebenarnya sudah memiliki syarikatnya sendiri. Pada tahun 2014 Che Ta bergelar penerbit menerusi produksi Padusi Pictures yang dikongsinya bersama suami, Zain Saidin. Produksi itu menerbitkan program TV seperti Rahsia Memikat Suami (2014) dan Aku Yang Masak Kau Yang Panas (2015) kedua-duanya dikendalikan oleh pelawak Jihan Muse.
6. Datin Tiara Jacquelina
tiarajacquelinaHagia SophiaFollow2,436 likes123 comments Here’s an image of Virgin Mary and Infant Jesus just above a mimbar, in the apsis mosaic corner of #hagiasophia MUSEUM. It’s so beautiful to know that this remarkable building used to be a church and then a mosque, but not too much was destroyed during the conversion. #tiarajtravels#onenightinIstanbul#instago#instatravel#travelgram#travelphotography#wanderlust#traveladdict#travelbloggerJULY 12Instagram Dikenali sebagai personaliti yang gemar mencuba dan mengambil risiko dalam setiap karyanya, umum tahu hasil kerja Tiara tidak pernah mengecewakan. Malah, Tiara Jacquelina merupakan ikon seni yang tak perlu dipertikaikan lagi kredibilitinya. Aktres terkenal, Tiara Jacquelina memupunyai syarikat miliknya, Enfiniti Vision Media Sdn Bhd.
SUMBER;Hangat

1 Response to "TAK SANGKA! SELAIN NEELOFA, 5 ARTIS WANITA INI GALAS JAWATAN CEO"

  1. If you're trying to lose fat then you certainly have to try this totally brand new personalized keto plan.

    To create this keto diet service, licenced nutritionists, personal trainers, and top chefs joined together to produce keto meal plans that are powerful, painless, cost-efficient, and satisfying.

    From their launch in January 2019, thousands of people have already completely transformed their body and well-being with the benefits a certified keto plan can give.

    Speaking of benefits: in this link, you'll discover eight scientifically-proven ones provided by the keto plan.

    ReplyDelete