Engku Emran Naik Hantu di KLIA, Ada Apa?


Suami Laudya Cynthia Bella, Engku Emran, tiba-tiba menjadi perhatian selepas bernikah buat kali kedua. Lelaki berusia 42 tahun itu meluahkan kemarahannya kepada sebuah syarikat penerbangan di Malaysia, Khamis (9/11/2017).
Engku Emran mengaku kesal lantaran bagasi berisi basikal milikinya dan beberapa penumpang lain tidak diterbangkan sekali. Suami Laudya Cynthia Bella itu diketahui baru saja tiba di Langkawi.
“MAS yang dihormati, di sini ada beberapa orang yang beratur untuk melaporkan kalau bagasi mereka tidak dibawa dalam penerbangan MH1438,” tulisnya di Instagram.
Bersama para penumpang senasib, suami Laudya Cynthia Bella itu kecewa dengan petugas penerbangan untuk menangani masalah ini. Engku Emran kecewa kerana tidak ada pemberitahuan sebelumnya kalau bagasi berisi basikal mereka tidak ikut diterbangkan.
“Saya faham masalah kalian tapi tolong beritahu kepada penumpang sebelum mereka naik pesawat. Saya yakin kalian tahu situasi ini sebelum kami berangkat. Jangan menyusahkan orang,” Engku Emran menambah
Namun posting terbarunya, Engku Emran muatnaik video mengucapkan terima kasih kepada MAS kerana selamat membawa bagasinya terbang ke Langkawi. Engku Emran ke Langkawi adalah untuk mengikuti kejuaraan IRONMAN 70.3 yang diketahui adalah seorang atlet triatlon.

0 Response to "Engku Emran Naik Hantu di KLIA, Ada Apa?"

Post a Comment