Fazura dedah punca dia putus cinta dengan Sam..?

Dengar khabar yang Nur Fazura bakal mendedahkan rahasianya kepada umum. Kisah dia dengan Shaheizy Sam yang pernah diperkatakan dahulu hangat sehingga ramai tidak mengetahui apa punca sebenar mereka berpisah.

Menerusi program TV terbaru musim ke-2 yang dihostkan sendiri oleh Fazura iaitu Facing Up To Fazura yang bakal ditayangkan di saluran E! (Astro 712) jam 10 malam setiap Ahad.

"Mesti ramai yang terkejut apabila saya mahu bercerita kisah perpisahan sedangkan ramai yang tahu saya single. Semua ini akan saya dedahkan secara eksklusif dalam program ini.

"Menerusi program ini, saya kerap mengalir air mata. Banyak perkara yang selama ini saya pendam, saya luahkan semua.

"Bukan mudah untuk kita membuka rahsia diri tetapi itulah yang saya lakukan untuk musim kedua ini," -Kata Fazura memetik portal BHarian

0 Response to "Fazura dedah punca dia putus cinta dengan Sam..?"

Post a Comment