LAGU BARU DATO VIDA JD VIRAL. CHEF WAN TAMPIL BERI KOMEN YG SANGAT MENGEJUTKAN !!!




Sejak muzik video i am me dilancarkan , nama Dato Vida bukan sahaja menjadi bahan bualan netizen malahan para selebriti juga . Tergugat ke?? Dan rasanya sedang trending di youtube channel .
Menerusi IG Chef Wan , beliau menjadi orang pertama dalam kalangan selebriti yang membuka suara dan memberikan komen berkenaan I AM ME – DSV . Kali ini bukan dikecam tetapi Chef Wan memuji tindakan berani Queen Of Tonton ini untuk beraksi dalam bidang seni pulak .
Chef Wan teruja dan admired dengan DSV walaupun terima banyak kutukan , dia tetap dengan dirinya . Tambahnya , tidak mustahil i am me boleh famous satu dunia macam PSY -Gangnam Style
Walaupun tidak mempunyai suara yang bagus , namun lirik dan gaya yang lucu DSV dalam muzik videonya tersebut dah mampu menarik hati peminat .
Jelas Chef Wan lagi , ‘ sekarang nak jadi selebriti tak perlu pakej yang orang nak , cukup jadi diri sendiri gila-gila dan janji orang suka ,Jika kita rasa tak sesuai untuk mata, hati dan mulut kita tak payah la ikut dan layan. Mengata dan mengutuk tak sudah2 pun lagi tambah dosa. Congrats & wish you all the best DSV.
Wow bercita cita tinggi sungguh our Queen ni. Alhamdulilah kita tak cuba mana tahu wei! I saw her video its so hilarious comel pun ia. One thing i admired her she got the guts kutuk la mcm mana pun! No doubt dia tak ada suara perindu mcm CT tapi its hers and lyric tu sangat lucu mau pun gayanya!🤣🤣 Tengok la all those funny Korean singer dahulu yg Ganam style tu. Boleh famous satu dunia. These days nak jadi celebrities tak payah nak cukup package orang kata.
Ada package yg org suka pada gila2 kita ni pun jadi la. Janji ada fans kita dan tak kacau orang. Over the year i am also learning to understand and except both world. What is perfection anyway to satisfied nafsu manusia ini yg tidak pernas puas. Ada aja tak kena pada mata kita termasuk la saya pun! Some might say dlm social media dia dan Aliff ni attention seekers to showing off dan mcm2 lagi la.
Tapi itu pada yg tak berkenan melihatnya. Tapi ada pulak yg suka ke arah itu mcm la saya juga these days gelak2 follow her IG and Aliff tu. They both worked hard to be successful and perhap ramai will be inspired by them. Doa baik2 for them dah Bila saya tengok Ku Puteh membeli bag dia di LV store tu memamg 1st impression ” Ya Allah apa lagi yg dia nak tayang kan kepada kita?
Hearing her talking made me laughed” Terpulang la pada hati masing nak melihat dari sudut mana? This is my wealth, my life and i am the Queen! 🤗🤗🤣🤣 loved it! Tu yg my TV show on Astro Warna Selera Rasa Seksa tu saya dipakai kan crown jadi King pulak buat gelak2 jugak! We need to laugh more at life. These days i watched her with full of amusement. U cant help also to be inspired and learn a few things about life by watching her action and comments by all the followers both positive and negative side.
Jika kita rasa tak sesuai untuk mata, hati dan mulut kita tak payah la ikut dan layan. Mengata dan mengutuk tak sudah2 pun lagi tambah dosa. Sometime its nice to see a personality that is different! Duit org tu makan tak habis. Saya

0 Response to "LAGU BARU DATO VIDA JD VIRAL. CHEF WAN TAMPIL BERI KOMEN YG SANGAT MENGEJUTKAN !!!"

Post a Comment