IBU BERUSIA 63, ANAK 41, 40, DAN 36 VIRAL KERANA WAJAH TIDAK DIMAMAH USIA



Beberapa minggu lepas seorang selebriti internet yang merupakan Pereka Dalaman, dan Blogger Fesyen mengejutkan dunia maya dengan wajah yang sama sekali tidak sepadan dengan usia.
Lure Hsu (gambar atas), berusia 41 tahun menggemparkan netizen dengan wajah yang cukup cantik seakan gadis yang berusia remaja.
Menjadi semakin popular dan viral menjadikan para netizen ingin mengetahui lebih lanjut tentang wanita cantik ini, lalu apa yang para netizen perolehi sungguh mengejutkan kerana dia masih memiliki 2 orang adik wanita yang juga memiliki wajah yang juga seakan remaja walhal telah berusia 40, dan 36 tahun.
Lebih mengujakan lagi apabila ibu mereka yang telah berusia 63 tahun juga turut kelihatan muda seperti usia seawal 20 an.
Apa rahsia kecantikan 4 beranak dari Taiwan ini cuma satu menurut ibu mereka, iaitu meminum air suam setiap pagi, serta sekurang-kurangya 300ml untuk setiap hari. Menurutnya dia telah mengamalkannya setiap hari sudah melebihi sedekad lamanya.
Sharon yang juga seorang selebriti Taiwan pula memberikan tips dengan cara tidak mendedahkan kulit dengan cahaya matahari, sentiasa memakai pelindung sinar agar kulit sentiasa kekal lembap dan tidak kering.
Menurut 3 beradik ini lagi, ayah mereka juga sebenarnya turut kelihatan muda walaupun berusia 72 tahun namun tidak mahu mengambil gambar kerana seorang yang pemalu sedikit.




0 Response to "IBU BERUSIA 63, ANAK 41, 40, DAN 36 VIRAL KERANA WAJAH TIDAK DIMAMAH USIA"

Post a Comment