0 LELAKI HENSEM DI MALAYSIA. NO 2 & NO 4 PALING HENSEM & MENJADI KEGILAAN GADIS MASA KINI


Portal Tv14 kongsikan hasil pemerhatian rambang oleh sebuah sumber mengenai 10 lelaki paling handsome (tampan) di Malaysia setakat ini.

Data berkenaan difahamkan telah dipungut sepanjang tahun 2016 yang lalu dari kalangan netizen berjantina wanita. Senarai 10 lelaki handsome di Malaysia itu adalah seperti berikut ;

1. Tunku Ismail Sultan Ibrahim – Tuanku Makhkota Johor
Berusia 33 tahun, mencatat sejarah bila dipilih oleh Presiden India untuk mengetuai 400 askar berkuda India dalam perbarisan Republik Day di India di hadapan Presiden Vladimir Putin sebagai tetamunya pada tahun 2007. Putera Raja yang handsome.


2. Fattah Amin, Pelakon
Berusia 27 tahun, dilahirkan di Kuala Lumpur. Bekas graduan UiTM dan Universiti Utara Malaysia. Menjadi duta kepada 5 produk. Juara Hero Remaja 2011. Anugerah Maskulin Choice 2016. Amat handsome bila berada di sisi Neelofa dalam drama “Suri Hati Mr Pilot”.


3. Aaron Aziz, Pelakon
Berusia 41 tahun, dilahirkan di Singapura. Lakonan romantiknya bersama Maya Karin dalam Ombak Rindu melonjak namanya. Diangkat sebagai pelakon terbaik. Drama Nora Elena dan Isteri Tuan Ihsan melonjak karakternya sebagai lelaki handsome dan romantik dalam filem dan drama Melayu.


4. Zul Ariffin, Pelakon
Berusia 31 tahun, dilahirkan di Taiping, Perak. Kacukan Melayu dan Belanda. Drama Rindu Awak 200% bersama Ayda Jebat melonjakkan namanya. Simbol kehandsomeman “Abang Sado” di Malaysia.


5. Sheikh Muszaphar Shukor, Angkasawan
Berusia 45 tahun, dilahirkan di Kuala Lumpur. Campuran Arab dan Melayu. Pernah menjadi part time model. Sudah berkahwin dan ada dua orang anak. Handsome ketika berada di angkasa.


6. Hishamuddin Hussein, Menteri
Berusia 56 tahun, dilahirkan di Kuala Lumpur. Berkelulusan Sarjana Undang Undang dari London School of Economics, United Kingdom. Sudah 22 tahun menjadi ahli parlimen di Malaysia. Dipuji semasa isu MH370. Ucapannya pada waktu itu dianggap “handsome & awesome”.


7. Khairy Jamaluddin, Menteri
Berusia 41 tahun, dilahirkan di Kuwait. Bekas lulusan Oxford University. Portal Oh Bulan memberikan Anugerah “Tall, Dark & Handsome” kepada KJ.


8. Nik Michael Imran, Chef
Berusia 28 tahun, kacukan Australia – Melayu. Bapanya Datuk Nik Ezar Nik Bolia, seorang chef berpengalaman. Kampungnya di Simpang Pulai, Johor. Handsome ketika memasak di dapur.


9. Irfan Khairi, Jutawan Internet
Berusia 37 tahun, sudah beristeri dan berasal dari Perak. Mula berniaga pada usia 25 tahun dengan modal RM500. Handsome dalam kerjayanya di Internet.


10. Syed Saddiq, Ketua Pemuda
Ada yang gelarnya handsome. Pernah jadi personaliti lelaki majalah Glam. Berusia 23 tahun, asal dari Johor Bharu.
Sumber : TV14

0 Response to "0 LELAKI HENSEM DI MALAYSIA. NO 2 & NO 4 PALING HENSEM & MENJADI KEGILAAN GADIS MASA KINI"

Post a Comment