(VIRAL) Masih Ingat Dengan Lelaki Yang Ingin Jual Organ Tubuhnya, Demi Si Isteri Yang Sakit Tenat? Hidupnya Diakhiri Dengan Cara Menyedihkan!!!

Pada bulan Januari lalu, media sosial Facebook dihebohkan dengan seorang netizen yang memuat naik status mengejutkan. Akaun bernama Novan Dhuro (35 tahun) tersebut menuliskan bahawa dirinya ingin menjual organ tubuhnya demi merawat isterinya yang sedang sakit.
Diketahui bahawa si isteri yang bernama Nia mengalami penyakit kanser lidah tahap 4 sehingga terjadi pembengkakan yang luar biasa di bahagian tersebut.
Tentu saja untuk merawat diperlukan wang yang bukan sedikit. Artis pun akan menjual rumahnya demi merawat kanser.
Berikut tulisan Novan Dhuro di Facebook.
“Yang butuh anggota badan saya bersedia menjual. Apa saja yang diperlukan, hasilnya buat rawatan isteri saya yang sekarang terkena penyakit kanser lidah stadium 4 yang penting isteri saya sembuh, jika minat langsung hubungi nombor saya 081934938959,”
Dalam postingnya terdapat gambar si isteri yang masih sihat dan ketika sakit sebagai bukti perubahan pada isterinya yang begitu drastik. Namun sayang belum sempat melakukan rawatan, isteri Novan telah meninggal dunia pada tarikh 13 Januari 2017. Hal ini pun membuat kesedihan yang mendalam bagi Novan beserta anak-anaknya yang masih kecil.
“Selamat jalan istri q semoga kamu di tempat kan yg paling indah yg allah janjikan di surga..aku akan menjaga dan merawat anak2 kita..selamat jalan sayang … selamat tinggal selama lamanya. semoga kamu tenang disisi Allah ….. vania- (novan nia) forever,” tulis Novan pada 14 Januari 2017 di akaun Facebook-nya.

0 Response to "(VIRAL) Masih Ingat Dengan Lelaki Yang Ingin Jual Organ Tubuhnya, Demi Si Isteri Yang Sakit Tenat? Hidupnya Diakhiri Dengan Cara Menyedihkan!!!"

Post a Comment