PANAS ! Bengang Tunangnya Dihina Uqasha Senrose, Ini Kata-Kata PANAS Hafidz Rosli Buat Uqasha



Perang media sosial antara dua orang pelakon iaitu Hafidz Roshdi dan Uqasha Senrose semakin hangat diperkatakan. Rupa-rupanya, Hafidz Roshdi pernah membalas kembali sindiran Uqasha dengan “screenshot” kata-kata Uqasha di twitter dan memuat naik di akaun instagramnya sendiri. Kapsyen yang disertakan menunjukkan Hafidz berang dengan tindakan uqasha kerana melibatkan tunangnya dalam perselisihan faham ini. Walau bagaimanapun, Hafidz memadam kembali gambar tersebut , namun pihak media sempat mencetak skrin tersebut dan ini merupakan kata-kata Hafidz kepada Uqasha:






Haa untuk korang yang suka lihat gandingan mereka berdua dalam drama bersiri, Tundukkan Playboy Itu, inilah realiti sebenar yang terjadi di luar set penggambaran 

Sebenarnya, tindakan yang lebih bagus, kedua-dua pihak ini harus jaga identiti mereka sebagai seorang artis, Setakat kes cemburu itu perkara biasa. Masih boleh diselesai dan dikawal dengan baik kot… tak pasal-pasal netizen dah mempunyai perspektif yang negatif terhadap artis mereka sendiri. 

Masing-masing menuduh dan menuding jari sesama sendiri, kata Hafidz, Uqasha tidak seharusnya melibatkan tunangnya dalam perbalahan ini, manakala bagi pihak Uqasha pula, tunang Hafidz bersikap kebudak-budakan dan tidak professional memahami kerjaya pasangan sebagai pelakon.

Jadi, siapa yang salah ni? Kesimpulannya, Isu ini tidak perlu diperbesarkan , chill sudah, nak melenting lebih-lebih tak guna juga, yang penting jaga imej anda sebagai seorang artis. 


0 Response to "PANAS ! Bengang Tunangnya Dihina Uqasha Senrose, Ini Kata-Kata PANAS Hafidz Rosli Buat Uqasha"

Post a Comment