MENGGEMPARKAN..Artis BERTUDUNG PENUH Slot Akasia TV3 DITANGKAP KHALWAT Bersama Kekasih Semalam!!

#Ingat lagi tak kontroversi melanda pelakon heroin ‘Hati Perempuan’ Mia Ahmad.., dia didakwa kantoi kena tangkap khalwat oleh pihak Jabatan Agama Islam Selangor (Jais)..

#Padahal waktu dituduh kena tangkap khalwat, Mia sedang bercuti di Bangkok, Thailand.. Rasanya Mia dah boleh tarik nafas lega sebab ada pihak dah tampil menjelaskan salah faham yang berlaku ini..

#Memang ada artis yang kena tangkap khalwat, tapi artis tu yang pasti bukanlah Mia.. Artis kena tangkap khalwat tu adalah artis lelaki.. Artis tu dikenali sebagai Muztaqim Bahadon, dia ni salah seorang pelakon dalam drama ‘Hati Perempuan’..

#Klik untuk imej lebih jelas :

#Muztaqim
#Individu ini tampil menjelaskan segalnya, Mustaqim selalu bersama sorang wanita dok menyewa kat sebuah rumah di Kota Damansara.. Bila lewat malam je dia selalu ikut wanita tu balik rumah.. Wanita tu menurut jiran terdekat adalah kekasih Mustaqim..

#Walaupun awek, tak manis la dok keluar masuk rumah kan? Kalau dah kahwin tu tak apa la jugak.. Haa.. Miss A pasti korang pun tak berapa kenal dengan Mustaqim kan? Dia ni artis yang baru nak meningkat naik dalam industri..

#Sebabkan Mustaqim ni di kalangan pelakon ‘Hati Perempuan,’ nama Mia pulak yang kena tuduh tangkap khalwat.. Kecian kat Mia, orang lain yang buat, dia pulak yang jadi mangsa..

#Apapun, sejauh mana maklumat yang diceritakan ini Miss A tak pasti.. pemberi maklumat kata kalau masih tak percaya boleh hubungi balai polis di Kota Damansara untuk rujukan.. Harap pihak yang bersalah tampil untuk mengaku salah dan jelaskan segalanya.. 

0 Response to "MENGGEMPARKAN..Artis BERTUDUNG PENUH Slot Akasia TV3 DITANGKAP KHALWAT Bersama Kekasih Semalam!!"

Post a Comment