Ini Antara 5 Sebab Kenapa Wanita Suka Lelaki Pendek!

Ini Antara 5 Sebab Kenapa Wanita Suka Lelaki Pendek!


Bila mencari pasangan ni, setiap wanita mempunyai pilihan masing–masing. Ada yang nak lelaki HENSEM, yang SETIA, yang TINGGI dan juga yang PENDEK!
Ada ke wanita nak pasangan yang lebih rendah dari mereka? Jangan terkejut! Memang ada.
Tapi kenapa wanita sukakan lelaki yang pendek? Apa istimewanya lelaki pendek ni? Kena tahu!

1. Suka buat kejutan

Wanita sangat suka kepada lelaki yang pandai buat kejutan. Mereka akan rasa dihargai. Tak adalah boring bila dah kahwin nanti. Sesekali dapat kejutan dari suami atau kekasih kan best. Lelaki rendah adalah lelaki yang suka buat kejutan.

2. Mereka lebih positif

Lelaki rendah tahap keyakinan mereka tinggi sebab mereka tahu mereka rendah jadi kena lebih yakin diri. Lelaki rendah akan lebih bersemangat dan positif untuk memenangi hati wanita yang mereka suka.
4bf5cec3d6a9dfd62093e0ae03986ba4

3. Mereka suka bergurau

Wanita sukakan lelaki yang pandai buat lawak. Mudah terhibur. Kebanyakkan lelaki rendah pandai bergurau dan tahu cara untuk mengurat wanita. Tengok je la pelawak di negara kita sendiri, teman wanita atau isteri mereka semuanya memang cun gila!

4. Mereka hidup dua tahun lebih lama

Berdasarkan kajian terhadap lelaki rendah hidup 2 tahun lebih lama daripada lelaki biasa . Kajian tentang tempoh usia lelaki ini dilakukan oleh profesor Poulain dari Belgium dan Doktor Salaris dari Universiti of Cagliari di Itali.
static.squarespace

5. Mereka setia & penyayang

Lelaki rendah akan sentiasa berusaha menjadi lebih baik untuk membahagiakan pasangannya. Jadi mereka akan setia dan lebih menyayangi pasangan.
P/S: Lepas ni ramai la wanita dok cari lelaki rendah untuk jadikan kekasih atau suami.

0 Response to "Ini Antara 5 Sebab Kenapa Wanita Suka Lelaki Pendek!"

Post a Comment