#Layan Customer ‘Macam Kambing’, Nak Buktikan Jenama Tudung Itu Hebat?KUALA LUMPUR – Susulan viralnya video sekumpulan pelanggan Fareeda yang fanatik ‘merusuh’ di depan kedai mereka, pelakon, Wardina Safiyyah, mengkritik tindakan pemilik jenama itu di laman Facebooknya
#“Baru tengok video viral satu butik tudung. Saya mengharapkan pemilik butik berkenaan, janganlah merendahkan dan melayan pembeli anda seperti kambing atau lembu. Manusia selayaknya dilayan seperti manusia.
#“Kalau sudah tahu akan ada sale gergasi dan sebagainya, maka gunalah sistem nombor giliran, register online, gunalah emel, text dan bermacammacam sistem lagi zaman serba canggih ini.
#“Tak pun, letaklah staff banyak sikit bagi mengawal keadaan. Tidaklah ada apa yang perlu anda banggakan apabila ramai pembeli menjerit dan berhimpit di hadapan kedai anda.
#“Ianya amat memalukan. Nak buktikan apa? Tudung anda hebat? Dengan melayan dan membiarkan mereka seperti itu?
#“Tak ada hebatnya butik yang membiarkan manusia merendahkan taraf diri mereka seperti itu. Treat your customers with honour and respect. You can at least give them a proper line to que up. It is down right sickening and utterly degrading.
#“The boutique owners must take responsibility for no properly organizing the event. As if it was done on purpose. You do not, i repeat, you do not treat people like cattle. Astaghfirullah. And it’s not the first time. Speechless,” katanya.
0 Response to "Layan Customer ‘Macam Kambing’, Nak Buktikan Jenama Tudung Itu Hebat?"
Post a Comment